Followers

Monday, May 26, 2014

Jodoh

Assalamualaikum.

Lama hilang. Rasa macam tak cukup 24 jam sekarang ni.

Jodoh.

Haish. Cerita pasal jodoh ni. Susah nak cerakinkan maksud.
Boleh tak semua orang keep calm and let jodoh come. Freely.
Tanpa perlu bertanya, "Kau kenapa tak kahwin lagi?"
Atau berkata, "Kesian kau. Andartu dah 27 tak kahwin lagi"

Sakit. Pedih.

Berilah masa. InsyaAllah ada yang dah ditetapkan Allah untuk aku.
Cuma masa. Lambat atau cepat.

Dan buat kau yang pernah aku letakkan dalam hati sebagai insan istimewa,
aku doakan kau bahagia. Ye?

Aku tetap kawan kau. Walau apa jua yang berlaku. Kawan sampai bila-bila.

Doakan aku. Doakan jodoh untuk aku. Doakan semua yang baik-baik untuk kita semua.

Assalamualaikum.

4 comments:

Fazleyatul Aini said...

sabar adeqq
kita sama je. keep praying and don't lose hope

laser nya yg cakap andartu tu kan
meh nak cili2 sket mulut dorang
kuangjaq tuuuu

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

Ololohhhhh.....sabar eh..jodoh tu pasti dtg... it will comes to you..

si kosong said...

hai adeqq

si kosong said...

hai adeqq