Followers

Thursday, March 17, 2011

Merong Mahawangsa

Salam.

Entah bila agaknya blog ni hendak terisi. Kosong. Bosan dengan keadaan blog sendiri yang tak menggiurkan. Heh. Dah pandai guna perkataan menggiurkan. Hebat! Haha. Mungkin akan ambil masa untuk perbaiki keadaan blog yang semakin uzur ni. Kesian. Kan?

Ehem. Sangat mahu menonton Hikayat Merong mahawangsa. Ada yang nak teman? Sabtu ni macam menarik untuk pergi menonton. Ada yang bagi 4.9 dari 5 star. Lagi la teruja nak tengok!

Tengok poster pun dah sangat best. Eh, nak pergi tengok sekaranglah!!!



Alahai comelnya Ummi Nazeera ni. Suka la tengok dia. Macam dah panjang kan kisah ni? Baiklah. Tamat.


p/s: Weeeeeeee ^____^

5 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

embok tu mcm nang nak pn ade

pelawok..pelawok...pelawok


kehkehkeh~

nasikputeh said...

jom. dgn tajaan tukang cakap semestinya.
heheh,

Frodo Baggins said...

>>__<<

aku pun x tgok lagi keh3x

eiffel said...

hikhikhik..kita pown lom tgk g xP

Rafidah Farhana said...

sudah tengok.sangat cool :)
Psst: suka part puteri cina dgn putera rom.