Followers

Wednesday, June 15, 2011

The Greatest Love?

Assalamualaikum.

Hai semua. Masih ada orang baca blog bosan ni? Harapnya ada lah yang sudi ke mari. Saya taktau pada siapa saya nak luahkan. Serius saya rindu dia.

Dulu, masa awal perkenalan, setiap malam bergayut. HAHA. Biasalah. Gedik~ =p Lepas tu, dah agak kurang cuma sentiasa berSMS. Ada saja benda nak di SMS kan. Even nak cakap "Saya ada choki-choki" pun nak SMS. 1 Sen. Murah.

Tapi sekarang, semua tak ada. Gayut? Jauh sekali. SMS? Untunglah kalau malam ada sekali sebelum tidur, sekali bangun pagi. Memang macam tu ke? Atau kami je yang semakin berbeza?

Sayang semakin utuh. Rindu semakin kuat. Tapi langsung tak ada perhubungan dua hala. Entahlah. Salah siapa? Atau memang macam ni yang dituntut dalam Islam? Tapi rindu... Serius.

Saya takut saya tak tahan menanggung rindu. Memang lah disuruh dalam Islam tak selalu berhubung. Tapi, saya belum boleh biasakan. Macam mana? =(


p/s: Ya Allah! Dekatkanlah hatinya dengan hatiku. Panjangkanlah jodoh kami buat selamanya. Amin.

4 comments:

CGG said...

hi adeqq:)

lama tak nampak kamu:)

Abidin Sani said...

berdoa pada Dia Adeqq.

seandainya telah ditentukan jodoh kamu pada dia, moga didekatkan hati sekalian itu dan dipermudahkan Allah untuk mendapat redho dan baraqah yang tak sudah.

tapi.

andai yang ditanggung ini hanya satu penyiksaan yang bukan satu ketentuan jodoh dari-Mu yang Maha Esa, Engkau tarikkan lah nikmat berkasih ini pelahan-lahan dan biar nanti bahagia yang benar bahagia itu datang dengan sulam hati dan suasana yang mendapat barakah-Mu.
dan moga sekalian kami mendapat ketentuan yang syurga hujungnya.


dan sebagai mana yang kamu fikir sepadan.
pada Dia segalanya, kan?

*senyum*

Adeqq said...

CGG:-

Kak! I miss you like crazy! =(

Adeqq said...

Abidin Sani:-

Err. Awak AJ kan? Kan? Kan? Saye yakin! tanks a lot! =)