Followers

Friday, July 29, 2011

kembali!

Salam.

Saya mahu kembali aktif di sini. Kehidupan luar buat saya serabut. Maka, sini tempat kita kongsi. Boleh kan? Itupun kalau ada pembaca yang nak membaca. Entah ada ke tak.

Semester ni sekali lagi dapat subjek gedik. Mungkin kebarangkalian untuk student score tu tinggi kot? HAHAHA. Subjek gedik ni hanya boleh diajar oleh lecturer yang gedik sahaja. So kesimpulannya, diri saya ni salah seorang dalam kategori gedik.

Pernah dengar istilah kalau sedih, kita kena makan? Saya rasa sedih lah. Maka, saya pergi makan dulu ye. BYE!


4 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

bgus..mkn byk2..bia cpt bsr ok
fakulti pendidikan dan sains sosial mmg byk subjek gedik...

Fazleyatul Aini said...

dear apsal sedih2 plak. makan je. biar sihat sket. kikiki. selamat berpuasa ye =)

sab said...

ada.
ni gua tgh baca.

Cerita Alam said...

kui kui