Followers

Tuesday, July 24, 2012

Batman The Dark Knight Rises Daebak!

Salam Ramadhan semua! Mesti ada yang kata aku lambat sebab baru nak update cerita Batman ni kan? Memang aku lambat sikit. Tak sempat nak online via PC. Ni ada masa sekejap, aku nak juga update. Sebelum aku beria nak update, aku nak ucapkan salam Ramadhan, semoga Ramadhan kali ni membawa berkah kepada anda semua.

Aku tengok Batman ni masa first day dia keluar. Khamis. Memang terbaik! Daebak! 2 jam 45 minit aku berbaloi dengan movie ni. Sesiapa yang belum tengok, aku suggest kamu pergi tengok sekarang! Sound effect dia superb, adventure dia superb. Ada part yang lawak pada aku. Tapi mungkin aku sendiri yang rasa benda tu lawak. Orang lain might take it serious sebab fokus tengok movie tu. Overall, movie ni dapat standing ovation dan few people bertepuk lepas habis movie ni. Aku dah lama tak dengar orang bertepuk dalam cinema. Aku rasa last adalah movie Battleship. Ke, aku sorang saja yang bertepuk masa tu? Haha.

Untuk tatapan kalian, nah terimalah wallpaper Batman yang best. Sampai bertemu lagi.



*aku dah taknak update entry dengan saya awak dah. macam fake sangat je.*

1 comment:

fara said...

wah. smpi dpt standing ovation.
mesti tgk ni! :))

ps : rinduuuu bangat sama Adeqq!