Followers

Thursday, October 22, 2009

owh, dah boleh kawin

salam. kadang-kadang kita kurang sedar, masa berlalu dengan begitu pantas. pejam celik pejam celik, dah pun setahun dari tarikh keramat ini. bertambah lagi usia i. sejak dah bekerja ni, i sendiri lupa tarikh lahir i. bukan apa, too occupied with works. sampai i sendiri tiada masa nak memikirkan tentang life i.

apapun, i bersyukur dengan life i sekarang. urm, dah umur 22 ke? muda lagi rasanya. boleh merengek-rengek lagi mengadu kat kawan rapat yang hati sedang kecewa. what a bad birthday present. hahaha.

orang dulu-dulu, umur 22 ni, dah kawin tau. sekarang pun ada. rezeki masing-masing. selagi i belum bekerjaya, selagi tu kot belum nak kawin. lagipun, belum sampai jodoh. kalau dah sampai, ha, esok jugak i nikah. bersanding nanti pun takpe. hahaha. eh, bukan ke tengah bercerita tentang anak gadis berusia 22 tahun tadi? kenapa sampai kawin? T________T

oh ya, kepada semua rakan blogger, tepat 12.01 minit malam, tepatlah tarikh 23 oktober 2009, i dah pun melangkah ke umur 22 tahun. apa lagi, bagilah apa-apa untuk i. hehehe. doakan yang terbaik untuk i ye semua blogger. sayang semuaaaaaaaaaaaaaaa...!!!~ MuahXxx!!!~



p/s: agak-agak, 'dia' ingat tak? hurm.

7 comments:

Natsu said...

hepi befday sis. kjap lg aku hntr rombongan kawen. haha.

p/s: ye aku ingat ni:P

Ms.Independant said...

Hepi Burfday!

Moge panjang umo & mura rezki!

:)

Adeqq said...

natsu - hikss.. i tunggu ur rombongan.. hahaha

eh, die pon nak buat p/s jugak. hehe

Adeqq said...

Ms. Independant - hikss... mishh u!!~ tankss...

Firol said...

salam ari lhr ke 2222

Adeqq said...

tankksss firol.. hikss

s.c.h.u.l.t said...

I bagi doa je bole? HAHA. oke,kita sama. selamat sudah menjadi gadis 22!~ ;)