Followers

Tuesday, January 18, 2011

Sedih Sedih Sedih!

Salam.

Minggu ni merupakan minggu yang paling menyedihkan. Setiap hari pun ada adegan airmata. Sangat kecewa dengan sikap beberapa orang yang hanya tahu memandang kesalahan orang lain tanpa perlu tilik diri sendiri.

Menjadi tukang cakap pada usia yang muda (muda ke? Wekkk!) memberi cabaran yang bukan sedikit. Kadang pening dengan sikap mereka yang senior. Yang seringkali memutar belit cerita untuk menyelamatkan diri sendiri and menghumban orang lain tanpa sempat berpaut pada tiang keselamatan. Hello! Kalau nak lemas, biar lemas sama-sama. Ni selamatkan diri sendiri je. Apa kau fikir kau cukup hebat?

Bila fikir balik, memang itu lumrah pun. Setiap hari akan ada ujian dari NYA untuk buatkan kita lebih tabah. I bukan jenis yang pandai marah. I nak maki orang pun setakat cakap, "jahat la awak ni". Tu la kalau paling marah pun. Memang teruk kan?

I nak kena belajar marah. Kalau tak orang pijak kepala. Eh, I sangat lama tak blogwalking. Reply komen pun tak sempat. Maafkan I ye kawan-kawan. I janji akan rajin ke blog kawan2. Maaf sangat! T______T


p/s: I rasa I terlalu berusaha untuk dapatkan perhatian orang itu. Sedangkan dia seperti tak ada perasaan. Adakah I terlalu perasan? Atau dia yang tak mahu kisah lama berulang kembali? Hadui.

5 comments:

MOMMY CGG said...

yang..

sabar ye..
banyakkan doa..apa2 yg jadi tu ade hikmah

Azwa ^_^ said...

adeqq..jgn sedih2 t tk comey ok...
senyum...tk perlu kata apa-apa..
hehehe

Natsu said...

kalau kau marah kau gigit je. nak sorokkan pen dia takut orang tu tak perasan marah kau.

Unknown said...

byk2 bersabar yer.. tiap2 ujian yg Allah bg, ada hikmah disebaliknya..

HEROICzero said...

aish kalau dah jadi mcm tu, sama2 lah. jgn salahkan orang plak.

xpe, bagus lah mcm tu x pandai nak maki org.. tulis je kt blog. keh3x

p/s : gud luck ! =)