Followers

Thursday, November 18, 2010

Maaf Maaf Maaf

Salam.

Maaf tak dapat update kerap.
Maaf tak dapat blogwalking balas kunjungan kawan-kawan.
Maaf tak dapat reply komen.
Maaf tak dapat hasilkan header baru.
Maaf tak dapat ceriakan blog.

Maaf.
Maaf.
Maaf.

Akan bergraduasi Sabtu ini. Doakan I tak tergelincir dari pentas.



p/s: Jiwa tertekan. Semua pihak mahu dijaga.
Hati sendiri? Siapa peduli?
Sudah jatuh cinta barangkali.
Tapi, tak siapa mengerti.
Ada sesiapa mahu coba?


8 comments:

beautiful_rose said...

good luck...
moge baik2 sume untuk ko pada hari tersebut... =)

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

:)
hari indah buat lu hari ni selamanya..
selamat berbahagia juga..

Lya Colours said...

congrats dear
pakai gojes2 ok masa konvo nanti

AJ Nismihan said...

Tak ada apa yang nak dimaafkan Adeqq

asalkan kamu baik-baik dan tenang hidup itu sudah baik untuk kami semua.

yang pasti, hidup kamu bukan sepenuhnya di blog ini, jadi pastikan yang dunia kamu sendiri tidak gelincir dengan sibuk-sibuk lain.

ah, melawat atau tidak pun laman aku tak pernah aku marahkan. cuma kalau hal hakiki yang kamu lalaikan itu yang aku dan lain risaukan.

untuk hari ini, baik tenang2kan hati.
dan untuk hari besar kamu nanti, aku doakan semuanya bisa beres dengan senyum yang penuh jujur dan pastikan jernih mata itu hanya turun dengan penuh gembira yang tak tertahan.

ucap terima kasih dan penuh sayang pada keluarga sama; tanpa sokongan mereka, kita bukan siapa-siapa kan Adeqq.

Tahniah kamu!

*senyum*

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

congratz!!!!!
selamat berkonvo konvi k
pakai kasut yg baru beli baru smlm tu taw!y ade riben kt hujung tu..cntik3!!

ai like.

hehe

CGG said...

tahniah:)

selamat berconvo dik

fara said...

Xnak maafkan!
Hehe. Taklah...

All da best dear!
Jgn lupe posing maut atas pentas nnti taw! ;)

bukan penggoda said...

samalah kita! huuuuu.