Followers

Sunday, July 19, 2009

s o r r y . . . S O R R Y . . .

salam. entry kali ini ditujukan khas kepada dua orang rakan yang telah i sakiti hatinya. mungkin you all perasan a week ago ada one entry about loser. so, this is the special entry to two of them yang might terasa dengan my words and writing. i publish this entry sebagai tanda memohon maaf atas kelancangan bahasa yang telah menyakitkan hati kalian.

Dear friend,

Please accept my most sincere apology for my entry a week ago (deleted). I have thought long and hard about what happened and I realise how very upset/angry you must have been. I am really sorry for creating the situation which I know I should have handled better. I admit that I was in the wrong and can only say how sorry I am. I understand that it might be difficult for you to accept my apology but hope that this entry will help. I accept full responsibility for what happened...

I tahu yang entry itu mungkin menyakiti hati kalian berdua. maaf kan i. i tidak bermaksud hendak memburukkan keadaan. maybe i cuma mahu menegakkan my point of view but maybe my words a bit harsh or 'kasar'. sorry again.

kepada two of you, i doakan kalian berdua akan berbahagia ke akhir hayat. as a friend, i akan doakan yang terbaik for two of you. ayat ini adalah ikhlas dari hati. tiada sesiapa yang memaksa i untuk tulis entry sebegini.

regards,
-Adeqq-

p/s: kepada rakan-rakan yang berpersepsi negatif kepada mereka berdua, lupakanlah. ini adalah ketentuan Yang Maha ESA. siapalah kita sebagai hamba-Nya hendak mempertikaikan takdir-Nya. doakanlah yang terbaik untuk mereka.

p/s/s: Kahwin jangan lupa jemput!~

p/s/s/s: tiada kata-kata melalut dan merapik dalam entry ini kerana mood ketika menaip adalah luhur dan serius. oleh yang demikian, kepada yang ingin membaca entry merapik-rapik i seperti biasa, tunggu entry selepas ini! daaaaaaaaaa...

No comments: