Followers

Friday, July 31, 2009

kawan dah KAHWIN. saye BILE?

salam. kalau sebut tentang perkahwinan, pastinya orang akan membayangkan perkara-perkara yang indah-indah belaka. yela, siapa taknak perkahwinan yang membahagiakan kan?
antara perkara-perkara yang selalu difikir kalau nak berkahwin, mestila;

  • nak pasangan yang soleh/solehah
  • nak sentiasa berbahagia
  • kekal ke akhir hayat
  • mahukan keredhaan dari Allah
  • RESTU mak dan ayah
  • dan macam-macam lagi

well, i pun adalah terbayang macam-macam kalau nak kahwin nanti. eh, nak kahwin dah ke? erk, belum la. lambat lagi kut. bayang calon pun belum ada. tolong carikan i sorang bole? hehe. kenapa tiba-tiba cerita pasal kawin ni? yela, minggu lepas kawan zaman sekolah dah kawin. so, macam excited lebih la sebab rasa nak kawin jugak. Hoi, jangan rasa nak kawin ye. banyak lagi nak fikir. sesekali berangan tak salah kan? Lalalalala..

kahwin bukan senang. banyak perkara nak kena fikir. kena sentiasa redha. Oops, dah tak boleh gatal lagi. BERDOSA. i gatal ke? takde la gatal sangat. cuma nakal kadang-kadang tu biasa la. kan? betul tak? betul! 10 markah. ceh, ape ingat ni kuiz ke? nak kuiz masukla pop kuiz. eh, macam penat la nak menaip. kita layan gambar je la eh.








so, ada sesiapa yang rasa nak kahwin? carikan i sorang ye. heh.
p/s: bile la time i ye. *thinking*+*dreaming*

6 comments:

intel_Inside said...

jom kawin dgn aku. DUSH!

Adeqq said...

erk.. boleh ke? hehehe

Abg Din said...

sampai masa kawin le....

Adeqq said...

hikss... betol tu abg din..

Firol said...

kawin...ada jodoh ada lah

Adeqq said...

Firol - jodoh di tangan Tuhan.. amin.