Followers

Thursday, December 30, 2010

Owh Mr. K....

Salam.

Speechless sangat. Tak tahu nak taip apa. Suara pun dah tak ada. Penat menjerit semalam. Congratulations to Malaysia!

Haha, itu yang buat I speechless sebenarnya. Terutama bila I pandang goalkeeper Malaysia tu kan. Hadeii, sangat bergaya. Permainan yang boleh dikatakan dikuasai 80% oleh Indonesia namun barisan pertahanan negara sangat hebat! Tahniah! 2 gol bolos tu tak apa. Goalkeeper kita dah selamatkan lebih dari 5 cubaan gol. I agak cuak bila nak penalti tu. But, you doing great goalkeeper! HAHA. Dari tadi sebut goalkeeper tak sebut nama. =P

Nah. Ini CURI dari Facebook beliau.

Khairul Fahmi Che Mat! Malaysia love you!




p/s: Alhamdulillah. Tak sia-sia menjerit semalam. Tapi. harini suara dah serak. Hadeii.

16 comments:

fara said...

rminye peminat fahmi ni. huhu.

Yay! Msia menang!!! :)

Lya Colours said...

safee pon hero tau =P

eiffel said...

yeah!!!!!!cayalah fahmiiii!!!!!!

hey, sgt sexcited bila safee dpt bola tahu!

yusuf mujahidin ™ said...

tkde ke yg minat rajagobal?

Faaein Himura said...

artis korea ni.. hahaha.. =P

maCy said...

fuhh. nasib baik xde na berebut ashari. hoho

skuey said...
This comment has been removed by the author.
Gozel said...
This comment has been removed by the author.
Adeqq said...

Fara:-

Harusssssssssssssss.. HEHEHE

Adeqq said...

Lya Kaler2:-

Hehe. Ok baiklah. Safee pon. =P

Adeqq said...

Eiffel:-

Hahaha. Tau xpeee. Excitedd sangat!

Adeqq said...

Yusuf:-

Hehehe. Tu laa. Kesian dia kan. Oklaa, nnti kita minat die. hehe

Adeqq said...

Faaein Himura:-

Tulaa. Muka sangat mix kan!

Adeqq said...

maCy:-

Owh! Minat Ashari ekkk? :p

MOFASAD said...

apa nama fb ori dia kalau tahu? :)

Frodo Baggins said...

wa minat pemain import malaysia jer s kunalan!


>>____<