Followers

Monday, January 18, 2010

Dah Nasib

Salam. Hurm, nampaknya ada yang nak tahu tentang I. Terima kasih atas email Saudari Fir yang tanya I pernah ada blogdrive pastu selalu tag tag orang ke dulu. Haha. Yes, I am! Oke, I admit I memang kurang menyerlah dalam blog sekarang ni. Memang I ketandusan idea-idea untuk menulis, melemparkan isi hati and meliuk lintukkan jari menekan kekunci. I bukan seorang penulis hebat! I memang blogger tegar suatu ketika dulu. Setiap hari satu hingga 3 entry baru. Sekarang I dah kurang menyerlah. Bukan kerana kamu. Kerana Dia!

Satu hari, 2006:

I dapat satu email dari seorang insan yang lemah lembut budi pekerti yang I cukup hormati. Email beliau ringkas. Tak ada corner baring, tak ada lampu merah, tak ada bengkang bengkok. Email ringkas, straight, padat.

"Akak memang sayang kamu tapi akak harap, jangan gunakan bahasa indah dalam blog ni nak menarik hati boyfriend akak, atau boyfriend sesiapa. Jangan jadi perempuan murahan. Akak tak hadap blog kamu ni."

Titik. Noktah. Cukup.

Ada blog susah, tak ada blog susah. I suka meluahkan perasaan melalui tulisan. Kecuali I dah tak tahan, i akan call sesiapa yang terlintas dalam otak I masa tu. (Ada yang pernah jadi mangsa? Haha)

Kesimpulannya, tak ada manusia yang disukai semua orang. Sebab manusia tiada yang perfect. Sebagus mana ayat kamu dalam blog, ada juga yang tak suka. Kamu senyap pon ada orang mengata. Jadi, Lu Pikir La Sendiri!~

8 comments:

Anonymous said...

kenapa ler perempuan selalu salahkan perempuan

huhu

Adeqq said...

Kapten Luffy:-

haha. normal la. perempuan kan.

fara said...

err...
rasenye blog adeqq ok je...
nape die ley ckp camtu plak?

Khaizarien said...

standard la..kalo x salah, buat bodo sudah...

Khaizarien Blog @ atie

Adeqq said...

Ms Independant:-

hehe. Mase blog i yang blogdrive dulu, ayat2 dalam tu sume jiwang cam baik2 gile la.. hahahaha

Adeqq said...

Ms Independant:-

hehe. Mase blog i yang blogdrive dulu, ayat2 dalam tu sume jiwang cam baik2 gile la.. hahahaha

Adeqq said...

-aTie-:

ye, betol tu. buat bodo je kan..

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

ala..pedulikla org nk ckp ape..dh blog kite..jgn pedulik r ape org ckp..bkn salah kamu yg menulis kalo bfdie or bf sesape yg minat membace..haha

i thought die dengki dgn kamu r..wuwu