Followers

Tuesday, April 6, 2010

Kaedah Menulis Blog Yang Baik

Salam.

Kawan-kawan semua. Maaf dipinta kerana hasil tulisan I lately ni sangat membosankan. Menulis blog ni memerlukan satu kaedah yang dipanggil 'hentam dari hati'. Kalau kita sekadar menaip dengan kaedah 'HENTAM', tulisan kita akan dianggap tulisan yang entah apa-apa. Kalau kita menaip dengan kaedah 'DARI HATI', tulisan kita dianggap sangat sweet, suci, ikhlas, sampai mengalirkan air mata darah. Tapi, jenis tulisan ini agak sukar nak dapat sebab nak mencari kisah yang mengalirkan air mata tu sangat susah. Nak buat orang gelak berguleng-guleng pun susah.

Oleh itu, gunakanlah kaedah 'HENTAM DARI HATI' sebab kalau 'HENTAM DARI HATI', tulisan yang entah apa-apa pun, boleh dianggap sweet kerana niat yang ikhlas nak menulis blog itu sampai kepada pembaca sekalian.

Kesimpulannya, anggaplah ini entry 'HENTAM DARI HATI' ikhlas dari Adeqq! Sekian!


p/s: Dah takda idea. Wahahaha

7 comments:

CikLilyPutih said...

itu je ke? lelain tak de ke? ermm tak perlah hentam pun hentam lah.

starsyeea said...

oooo....camtuuuu...hentam sajalah labuuuu...ngeee :P

Adeqq said...

Cik LilyPutih:-

hai! haha. Hentam saja la labuuu

Adeqq said...

starsyeea:-

hiks. mmg kene hentam pon. wuuuu...

Firol said...

hentam jangan tak hentam

Adeqq said...

Firol:-

heheh. mmg harus hentam. xde idea dah. huhu

Ms.Independant said...

hentam saja lah!

:P