Followers

Monday, April 19, 2010

No Picture Please!

Salam. Ha, korang semua sihat ke? Korang suka bergambar tak? Ada jenis people yang sangat suka bergambar. Pantang nampak orang angkat kamera, muka dia mesti nak terselit sama. Camera freak la katakan. Tapi seronok tengok orang macam ni, muka akan cantik je dalam gambar.

Macam I pulak, I tak tahu lah. Dari kecik, sampai besar, I memang tak suka kamera. Susah I nak faham kenapa kena bergambar. Macam-macam posing pulak tu. I cuba tapi mesti I tak berjaya buat posing. I akan end up dengan kaku je depan kamera.

So, I perlukan nasihat dari sesiapa yang pakar, macam mana nak berjaya di hadapan kamera. Chewaah, berjaya pulak. Maksud I macam mana nak bergaya oke BERGAYA. I tak pandai la. Nanti mesti muka I yg paling vain. Hahaha. Selalu I amik gambar muka separuh la, pandang lain la, memang buruk sumpah.

Tolong eh. Terima kasih. Eh, ni I tabur gambar sepanjang kami Le Tour de Langkawi. Dah janji nak tunjuk kan? Sila sila sila. Jangan malu-malu. (I tak ada dalam mana-mana pic. Sila Faham.)










nasi air?? Owh, bubur. Baru tahu. Hehe. Oke, sekian. Peace!~

14 comments:

hBz said...

o0o. suka ambik gambar. tak suka bergambar. faham x?

Frodo Baggins said...

hBz ~ faham2

((Wa jawab bg pihak .. ekekeke))


hahahhaha ~~~

Kapten said...

klau aku ada gambar aku memang rosak ler

haha

lawa2 kawan ko tu... auww

pensel kontot said...

wah jalan2 ek

Firol said...

mung g jalang-jalang kuala berang rhupenya

aNis aMirAh said...

hahahaha.
saya pun memang tak berapa reti bergambar dan kalau bergambar ramai2, mesti muka saya je yg tak jadi.
suka tangkap gambar tp bila pikir 'asik muka orang je cantik dlm gambar, muka saya takde jgk', terus mcm patah semangat nak pegang kamera.
hahahahaha.

Ms.Independant said...

Nasik air lagik best dr bubur.
Huhu

:)

Adeqq said...

hBz:-

owh, faham faham. erk, faham ke? hehehe

Adeqq said...

Frodo Baggins:-

hehehe. mekaseh jwbkan. =)

Adeqq said...

Kapten:-

alaa, gambar kamu semua cantek oke! hehe. btw, terima kasih bagi pihak kawan2 saye.

Adeqq said...

pensil kontot:-

hehe. Le Tour de Langkawi =)

Adeqq said...

Firol:-

a'ah. 7 negeri. singgah kuala berang ^____^

Adeqq said...

anis amirah:-

haha. same la kite! ^^

Adeqq said...

Ms. Independant:-

yeke? alaa, rugi x rase aritu..