Followers

Thursday, December 17, 2009

Saya taknak banyak...

Saya Nak SEMUA!!!~

Salam. Dalam dunia ni, kalau boleh kita nak semua kan? Memang nampak macam tamak. Tapi itu adalah hakikat sebab kita memang manusia yang sentiasa nak banyakkkkkkkk. Cuma, kadang-kadang manusia ni dia tak sedar. Ada depan mata diabaikan, bila hilang, sibuk-sibuk nak cari kenapa?

Oke, entry ni bukan luahan perasaan pun. Saje nak berbincang dengan semua blogger. Persoalannya, kenapa kita susah sangat nak luahkan perasaan pada seseorang? Nak cakap kita sayang kawan kita pun kita segan. Kenapa bila orang tu dah tiada baru kita nak luahkan?

Sebab tu, kita digalakkan untuk beritahu pada orang-orang yang kita sayang, bahawa kita sayangkan mereka. Contoh: "Kakak, adik sayang kat akak!" Boleh kan? Marilah sama-sama kita memberitahu kepada orang orang yang kita sayang apa sahaja perasaan kita.....


.......................................................................................before it's TOO LATE!~





*sekadar gambar hiasan menunjukkan kasih sayang* ^___^

2 comments:

Mr.Chenta said...

Chenta sayang kamoo ;)

sbb dapat cekelat =D

Adeqq said...

Mr.Chenta:-

owh, kena ada sebab ehh..
hahahaha..


*panda no jeles oke